Zajęcia

  • Jak zacząć?

    Praktykę jogi możesz rozpocząć w każdym wieku. Nie musisz być w dobrej kondycji ani posiadać elastycznych mięśni. Potrzebne Ci są tylko chęci. Jak mawiał mistrz Sri K. Pattabhi Jois „Jogę może praktykować każdy z wyjątkiem ludzi leniwych”. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z jogą lub wracasz do ćwiczeń po długim czasie, wybierz zajęcia o niskim poziomie intensywności (poziom 1). Możesz też dołączyć do bardziej dynamicznych zajęć (poziom 1+2), pod warunkiem, że na co dzień prowadzisz aktywny tryb życia. Kursy dla początkujących nie są obowiązkowe w naszej szkole, aczkolwiek polecane wszystkim, którzy pragną stworzyć solidne podstawy do dalszej praktyki. Informacje na temat dostępnych kursów aktualizujemy tutaj.

    Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy na zajęcia. Rezerwacji można dokonać online, bezpośrednio z naszego grafiku.

    Wszystkie praktyczne informacje dotyczące udziału w zajęciach znajdziesz w naszym regulaminie.

  • Rodzaj zajęć

    W naszym studiu praktykujemy w oparciu o metodę Vinyasa Flow. Zajęcia mają formę dynamicznych sekwencji asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą płynnymi przejściami. Praktyka nie jest nastawiona na precyzję w wykonywaniu pozycji, a na swobodny, nieskrępowany przepływ ruchu. Dzięki instrukcjom pozbawionym szczegółowych komunikatów, umysł zostaje uwolniony od nadmiernej analizy i natłoku myśli, a praktyka przybiera formę medytacji w ruchu. Oprócz klasycznych zajęć Vinyasa Flow proponujemy szereg autorskich treningów będących połączeniem różnych stylów jogi i nowoczesnych metod pracy z ciałem. Do zajęć wnosimy mnóstwo kreatywności i świeżych pomysłów, dzięki czemu praktyka staje się wciągająca i zawsze chce się do niej wracać. Przyjdź do nas i przekonaj się, że joga nie musi być śmiertelnie poważna i zarezerwowana tylko dla osób o spokojnym usposobieniu. Spróbuj jogi dynamicznej, która wyciśnie z Ciebie trochę potu, zwiększy siłę i elastyczność mięśni, a jednocześnie uwolni umysł od natłoku myśli i przywróci wewnętrzny spokój.

  • Yin Flow

    POZIOM 1
    Yin Flow to zajęcia, których celem jest głęboki relaks na poziomie ciała i umysłu. W czasie praktyki wykorzystujemy wszelkiego rodzaju pomoce do jogi, które pozwalają trwać w pozycjach nawet do kilka minut. Wydłużony czas w asanie pozwala na głębokie rozluźnienie i uwolnienie od wszelkich napięć zwłaszcza w obrębie stawów i struktur powięziowych. Zajęcia zawsze kończą się długim relaksem z wykorzystaniem treningu autogennego Schultza. Polecamy tą praktykę szczególnie osobom żyjącym w ciągłym stresie i pośpiechu.

  • Vinyasa Flow

    POZIOM 1 + 2
    Vinyasa Flow to dynamiczna praktyka polegająca na przechodzeniu z jednej pozycji do następnej przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu, równowagi oraz spokojnego i długiego oddechu. Zajęcia są bardzo różnorodne, sekwencje asan inne za każdym razem w zależności od pomysłu nauczyciela. W czasie ćwiczeń często wykorzystujemy muzykę, która inspiruje do praktyki oraz wzmaga uczucie lekkości i swobody ruchu. Zajęcia polecamy szczególnie osobom aktywnym, które lubią wysiłek fizyczny i nie boją się podejmowania wyzwań.

  • Ashtanga Flow

    POZIOM 1 + 2
    Ashtanga to jedna z najbardziej wymagających fizycznie odmian hatha jogi. W tradycyjnym wydaniu praktyka rozpoczyna się serią powitań słońca, po której następuje stała, niezmienna sekwencja asan, wykonywana zawsze w tej samej kolejności. W naszej szkole jednak nie trzymamy się sztywno ustalonych reguł i wprowadzamy przemyślane zmiany w sekwencji, dzięki czemu praktyka staje się bardziej przystępna, zróżnicowana i możliwa do wykonania w czasie 75 minut. Zajęcia polecamy osobom aktywnym fizycznie.

  • Slow Flow

    POZIOM 1
    Slow Flow to łagodna, spokojna praktyka, inspirowana Vinyasa jogą. Sekwencje asan wykonuje się w zwolnionym tempie oraz z przerwami na szczegółowe objaśnienia i demonstracje trudniejszych asan. Dzięki takiej strukturze zajęć, osoby początkujące mogą zaznajomić się z zasadami prawidłowego ułożenia ciała w pozycjach oraz sposobami ich modyfikacji. Zajęcia pomagają zwiększyć świadomość ciała i są polecane każdemu, kto pragnie poznać lub przypomnieć sobie podstawy jogi oraz przygotować się do bardziej dynamicznej praktyki.

  • Hoop Flow

    POZIOM 1 + 2
    Hoop Flow to zajęcia hula hop dla dorosłych, będące połączeniem fitnessu, tańca i jogi. To trening aerobowy, spalający kalorie i modelujący mięśnie brzucha, jak i zręcznościowy polegający na nauce manipulacji obręczą na ciele i poza ciałem. Ćwiczenia wykonywane są w rytm muzyki lat 80-tych, która pobudza ciało do tańca i ruchu. Każde zajęcia kończą się stretchingiem inspirowanym Vinyasa jogą i chwilą wyciszenia. Warunkiem udziału jest umiejętność kręcenia na talii/biodrach. Uczestnikom udostępniamy sprzęt, można też zabrać swoje hula hop.

  • Power Flow

    POZIOM 2 + 3
    Power Flow to zaawansowane zajęcia w stylu Vinyasa, inspirowane Ashtanga jogą i nowoczesnymi formami pracy z ciałem. Sekwencje są bardzo energiczne i bywają wymagające, często wzbogacone o pozycje odwrócone i balanse na rękach. Mimo to prowadzone w przystępny i bezpieczny sposób. Praktyka koncentruje się na budowaniu siły fizycznej i wytrzymałości. Zajęcia odpowiednie dla osób bez przeciwwskazań zdrowotnych, które praktykują regularnie od minimum 12 miesięcy i czują się pewnie na zajęciach Vinyasa Flow.