Zajęcia

  • Jak zacząć?

    Praktykę jogi możesz rozpocząć w każdym wieku. Nie musisz być w dobrej kondycji ani posiadać elastycznych mięśni. Potrzebne Ci są tylko chęci. Jak mawiał mistrz Sri K. Pattabhi Jois „Jogę może praktykować każdy z wyjątkiem ludzi leniwych”. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z jogą lub wracasz do ćwiczeń po długim czasie, wybierz zajęcia o niskim poziomie intensywności. Kursy dla początkujących nie są obowiązkowe, aczkolwiek polecane wszystkim, którzy pragną stworzyć solidne podstawy do dalszej praktyki. Informacje na temat dostępnych kursów aktualizujemy tutaj.

    Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy na zajęcia. Rezerwacji można dokonać online, bezpośrednio z naszego grafiku.

    Wszystkie praktyczne informacje dotyczące udziału w zajęciach znajdziesz w naszym regulaminie.

  • Rodzaj zajęć

    W naszym studiu praktykujemy w oparciu o metodę Vinyasa Flow. Zajęcia mają formę dynamicznych sekwencji asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą płynnymi przejściami. Praktyka nie jest nastawiona na precyzję w wykonywaniu pozycji, a na swobodny, nieskrępowany przepływ ruchu. Dzięki instrukcjom pozbawionym szczegółowych komunikatów, umysł zostaje uwolniony od nadmiernej analizy i natłoku myśli, a praktyka przybiera formę medytacji w ruchu. Oprócz klasycznych zajęć Vinyasa Flow proponujemy szereg autorskich treningów będących połączeniem różnych stylów jogi i nowoczesnych metod pracy z ciałem. Do zajęć wnosimy mnóstwo kreatywności i świeżych pomysłów, dzięki czemu praktyka staje się wciągająca i zawsze chce się do niej wracać. Przyjdź do nas i przekonaj się, że joga nie musi być śmiertelnie poważna i zarezerwowana tylko dla osób o spokojnym usposobieniu. Spróbuj jogi dynamicznej, która wyciśnie z Ciebie trochę potu, zwiększy siłę i elastyczność mięśni, a jednocześnie uwolni umysł od natłoku myśli i przywróci wewnętrzny spokój.

  • Hatha Flow

    ZAJĘCIA O NISKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Hatha Flow to spokojna praktyka, będąca połączeniem Vinyasa i Hatha jogi. Sekwencje wykonuje się w zwolnionym tempie oraz z przerwami na szczegółowe objaśnienia i demonstracje trudniejszych asan. Dzięki takiej strukturze zajęć, osoby początkujące mogą zaznajomić się z zasadami prawidłowego ułożenia ciała w pozycjach oraz sposobami ich modyfikacji. Zajęcia pomagają zwiększyć świadomość ciała i są polecane każdemu, kto pragnie poznać lub przypomnieć sobie podstawy jogi oraz przygotować się do bardziej dynamicznej praktyki.

  • Vinyasa Flow

    ZAJĘCIA O ŚREDNIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Vinyasa Flow to dynamiczna praktyka polegająca na przechodzeniu z jednej pozycji do następnej przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu, równowagi oraz spokojnego i długiego oddechu. Zajęcia są bardzo różnorodne, sekwencje asan inne za każdym razem w zależności od pomysłu nauczyciela. W czasie ćwiczeń często wykorzystujemy muzykę, która inspiruje do praktyki oraz wzmaga uczucie lekkości i swobody ruchu. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest ukończenie kursu dla początkujących organizowanego w naszej szkole.

  • Ashtanga Flow

    ZAJĘCIA O WYSOKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Ashtanga to jedna z najbardziej wymagających fizycznie odmian hatha jogi. W tradycyjnym wydaniu praktyka rozpoczyna się serią powitań słońca, po której następuje stała, niezmienna sekwencja asan, wykonywana zawsze w tej samej kolejności. W naszej szkole jednak nie trzymamy się sztywno ustalonych reguł i wprowadzamy przemyślane zmiany w sekwencji, dzięki czemu praktyka staje się bardziej przystępna, zróżnicowana i możliwa do wykonania w czasie 75 minut. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest ukończenie kursu dla początkujących.

  • Yin Flow

    ZAJĘCIA O NISKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Yin Flow to zrównoważone zajęcia będące połączeniem łagodnej Vinyasy ze statyczną jogą Yin. Praktyka yin to spokojne, wyciszające ćwiczenia, w czasie których mięśnie pozostają nieaktywne, a jedyną siłą jaka oddziałuje na ciało jest grawitacja. Pozycje utrzymywane są przez okres od 3 do 5 minut, co pozwala na głębokie rozluźnienie i uwolnienie od wszelkich napięć zwłaszcza w obrębie stawów i struktur powięziowych. Zajęcia polecane szczególnie sportowcom, jako uzupełnienie treningu, a także osobom żyjącym w ciągłym stresie i pośpiechu.

  • Core Flow

    ZAJĘCIA O ŚREDNIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Core Flow to terapeutyczna joga z elementami Pilates. Praktyka koncentruje się na wzmacnianiu mięśni głębokich tułowia, odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa i utrzymanie prawidłowiej postawy ciała. Ćwiczenia wykonywane są głównie w niskich pozycjach wyjściowych takich jak leżenie, siady, podpory i klęki. Zajęcia prowadzą instruktorzy z wykształceniem medycznym, dzięki czemu ćwiczenia są wyjątkowo bezpieczne i jednocześnie efektywne. Praktyka idealna dla osób wykonujących pracę siedzącą sprzyjającą przewlekłym bólom pleców.

  • Power Flow

    ZAJĘCIA O WYSOKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Power Flow to zaawansowane zajęcia w stylu Vinyasa, inspirowane Ashtanga jogą i nowoczesnymi formami pracy z ciałem. Sekwencje są bardzo energiczne i bywają wymagające, często wzbogacone o pozycje odwrócone i balanse na rękach. Mimo to prowadzone w przystępny i bezpieczny sposób. Praktyka koncentruje się na budowaniu siły fizycznej i wytrzymałości. Zajęcia odpowiednie dla osób bez przeciwwskazań zdrowotnych, które praktykują regularnie od minimum 24 miesięcy i czują się pewnie na zajęciach Vinyasa Flow.