Oferta

  • Jak zacząć?

    Praktykę jogi możesz rozpocząć w każdym wieku. Nie musisz być w dobrej kondycji ani posiadać elastycznych mięśni. Potrzebne Ci są tylko chęci. Jak mawiał mistrz Sri K. Pattabhi Jois „Jogę może praktykować każdy z wyjątkiem ludzi leniwych”. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z jogą lub wracasz do ćwiczeń po długim czasie, wybierz zajęcia o niskim poziomie intensywności. Kursy dla początkujących nie są obowiązkowe, aczkolwiek polecane wszystkim, którzy pragną stworzyć solidne podstawy do dalszej praktyki. Informacje na temat dostępnych kursów aktualizujemy tutaj.

    Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy na zajęcia. Rezerwacji można dokonać online, bezpośrednio z naszego grafiku.

    Wszystkie praktyczne informacje dotyczące udziału w zajęciach znajdziesz w naszym regulaminie.

  • Rodzaj zajęć

    W naszym studiu praktykujemy w oparciu o metodę Vinyasa Flow. Zajęcia mają formę dynamicznych sekwencji asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą płynnymi przejściami. Praktyka nie jest nastawiona na precyzję w wykonywaniu pozycji, a na swobodny, nieskrępowany przepływ ruchu. Dzięki instrukcjom pozbawionym szczegółowych komunikatów, umysł zostaje uwolniony od nadmiernej analizy i natłoku myśli, a praktyka przybiera formę medytacji w ruchu. Oprócz klasycznych zajęć Vinyasa Flow proponujemy szereg autorskich treningów będących połączeniem różnych stylów jogi i nowoczesnych metod pracy z ciałem. Do zajęć wnosimy mnóstwo kreatywności i świeżych pomysłów, dzięki czemu praktyka staje się wciągająca i zawsze chce się do niej wracać. Przyjdź do nas i przekonaj się, że joga nie musi być śmiertelnie poważna i zarezerwowana tylko dla osób o spokojnym usposobieniu. Spróbuj jogi dynamicznej, która wyciśnie z Ciebie trochę potu, zwiększy siłę i elastyczność mięśni, a jednocześnie uwolni umysł od natłoku myśli i przywróci wewnętrzny spokój.

  • Hot Flow

    ZAJĘCIA O ŚREDNIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Hot Flow to praktyka w pomieszczeniu ogrzewanym do temperatury około 30-33°C, symulującej gorący klimat Indii. Pozycje jogi ułożone są w płynne sekwencje i wykonywane ze szczególną dbałością o oddech. Wysoka temperatura na sali sprzyja intensywnej pracy mięśni i powoduje, że rozciąganie staje się bardziej efektywne oraz bezpieczne. Gorąco przyśpiesza także przemianę materii oraz stymuluje wydzielanie potu, dzięki czemu ciało pozbywa się nadmiaru tkanki tłuszczowej i szkodliwych toksyn. Zajęcia odpowiednie dla wszystkich, którzy lubią intensywny wysiłek.