Oferta

  • Jak zacząć?

    Praktykę jogi możesz rozpocząć w każdym wieku. Nie musisz być w dobrej kondycji ani posiadać elastycznych mięśni. Potrzebne Ci są tylko chęci. Jak mawiał mistrz Sri K. Pattabhi Jois „Jogę może praktykować każdy z wyjątkiem ludzi leniwych”. Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z jogą lub wracasz do ćwiczeń po długim czasie, wybierz zajęcia o niskim poziomie intensywności. Kursy dla początkujących nie są obowiązkowe, aczkolwiek polecane wszystkim, którzy pragną stworzyć solidne podstawy do dalszej praktyki. Informacje na temat dostępnych kursów aktualizujemy tutaj.

    Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują zapisy na zajęcia. Rezerwacji można dokonać online, bezpośrednio z naszego grafiku.

    Wszystkie praktyczne informacje dotyczące udziału w zajęciach znajdziesz w naszym regulaminie.

  • Rodzaj zajęć

    W naszym studiu praktykujemy w oparciu o metodę Vinyasa Flow. Zajęcia mają formę dynamicznych sekwencji asan, zsynchronizowanych z oddechem i połączonych między sobą płynnymi przejściami. Praktyka nie jest nastawiona na precyzję w wykonywaniu pozycji, a na swobodny, nieskrępowany przepływ ruchu. Dzięki instrukcjom pozbawionym szczegółowych komunikatów, umysł zostaje uwolniony od nadmiernej analizy i natłoku myśli, a praktyka przybiera formę medytacji w ruchu. Oprócz klasycznych zajęć Vinyasa Flow proponujemy szereg autorskich treningów będących połączeniem różnych stylów jogi i nowoczesnych metod pracy z ciałem. Do zajęć wnosimy mnóstwo kreatywności i świeżych pomysłów, dzięki czemu praktyka staje się wciągająca i zawsze chce się do niej wracać. Przyjdź do nas i przekonaj się, że joga nie musi być śmiertelnie poważna i zarezerwowana tylko dla osób o spokojnym usposobieniu. Spróbuj jogi dynamicznej, która wyciśnie z Ciebie trochę potu, zwiększy siłę i elastyczność mięśni, a jednocześnie uwolni umysł od natłoku myśli i przywróci wewnętrzny spokój.

  • Yin Flow

    ZAJĘCIA O NISKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Yin Flow to zajęcia będące połączeniem łagodnej Vinyasy ze statyczną jogą Yin. Praktyka yin to ćwiczenia, w czasie których mięśnie pozostają nieaktywne, a jedyną siłą jaka oddziałuje na ciało jest grawitacja. Pozycje utrzymywane są przez okres od 3 do 10 minut, co pozwala na głębokie rozluźnienie i uwolnienie od napięć, zwłaszcza w obrębie stawów i struktur powięziowych. Zajęcia stanowią doskonały trening uzupełniający dla sportowców, u których intensywna rozbudowa mięśni powoduje ich skrócenie i zmniejsza zakres ruchu. To także idealna praktyka dla osób zestresowanych i zabieganych.

  • Vinyasa Flow

    ZAJĘCIA O ŚREDNIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Vinyasa Flow to dynamiczna praktyka polegająca na przechodzeniu z jednej pozycji do następnej przy jednoczesnym zachowaniu płynności ruchu, równowagi oraz spokojnego i długiego oddechu. Zajęcia są bardzo różnorodne, sekwencje asan inne za każdym razem w zależności od pomysłu nauczyciela. W czasie ćwiczeń często wykorzystujemy muzykę, która inspiruje do praktyki oraz wzmaga uczucie lekkości i swobody ruchu. Zajęcia wymagają znajomości podstawowych pozycji jogi. Odpowiednie dla osób praktykujących regularnie od minimum 6 miesięcy.

  • Ashtanga Flow

    ZAJĘCIA O WYSOKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Ashtanga to jedna z najbardziej wymagających fizycznie odmian hatha jogi. W tradycyjnym wydaniu praktyka rozpoczyna się serią powitań słońca, po której następuje stała, niezmienna sekwencja asan, wykonywana zawsze w tej samej kolejności. Nasze zajęcia mają nieformalny charakter. Oznacza to, że nie trzymamy się sztywno ustalonych reguł i nieznacznie modyfikujemy sekwencję, dzięki czemu praktyka staje się bardziej przystępna i możliwa do wykonania w czasie 75 minut. Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest ukończenie kursu dla początkujących.

  • Slow Flow

    ZAJĘCIA O NISKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Slow Flow to spokojna praktyka, będąca połączeniem Vinyasa i Hatha jogi. Pozycje, jak i przejścia pomiędzy nimi mają łagodny charakter i wykonywane są w zwolnionym tempie oraz z przerwami na szczegółowe objaśnienia i demonstracje. Dzięki takiej strukturze zajęć, osoby początkujące mogą zaznajomić się z zasadami prawidłowego ułożenia ciała w pozycjach oraz sposobami ich modyfikacji. Zajęcia pomagają zwiększyć świadomość ciała i są polecane każdemu, kto pragnie poznać lub przypomnieć sobie podstawy jogi oraz przygotować się do bardziej dynamicznej praktyki.

  • Hot Flow

    ZAJĘCIA O ŚREDNIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Hot Flow to praktyka w pomieszczeniu ogrzewanym do temperatury około 30-33°C, symulującej gorący klimat Indii. Pozycje jogi ułożone są w płynne sekwencje i wykonywane ze szczególną dbałością o oddech. Wysoka temperatura na sali sprzyja intensywnej pracy mięśni i powoduje, że rozciąganie staje się bardziej efektywne oraz bezpieczne. Gorąco przyśpiesza także przemianę materii oraz stymuluje wydzielanie potu, dzięki czemu ciało pozbywa się nadmiaru tkanki tłuszczowej i szkodliwych toksyn. Zajęcia odpowiednie dla wszystkich, którzy lubią intensywny wysiłek.

  • Power Flow

    ZAJĘCIA O WYSOKIM STOPNIU INTENSYWNOŚCI
    Power Flow to zaawansowane zajęcia w stylu Vinyasa, inspirowane Ashtanga jogą i nowoczesnymi formami pracy z ciałem. Sekwencje są bardzo energiczne i bywają wymagające, często wzbogacone o pozycje odwrócone i balanse na rękach. Mimo to prowadzone w przystępny i bezpieczny sposób. Praktyka koncentruje się na budowaniu siły fizycznej i wytrzymałości. Ze względu na wyższy poziom trudności ten typ zajęć nie jest zalecany osobom początkującym. Zapraszamy osoby, które praktykują regularnie od minimum 12 miesięcy i czują się pewnie na zajęciach Vinyasa Flow.